سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سینه خردمند صندوق راز اوست و گشاده‏رویى دام دوستى و بردبارى گور زشتیهاست . [ یا که فرمود : ] آشتى کردن ، نهان جاى زشتیهاست و آن که از خود خشنود بود ناخشنودان او بسیار شود . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :27
بازدید دیروز :45
کل بازدید :147621
تعداد کل یاداشته ها : 144
103/2/17
10:43 ص

comments

جوابیه ی «حمید آیتی» به یادداشت تحلیلی «سید مرتضی موسوی نژاد» در کانال تلگرامی هوادارنش/ موسوی نژاد: سه روز به آیتی فرصت تکذیب می دهم، در غیر این صورت پاسخ خواهم داد

 

ShareTweetPinMail

به نام خدا

 

مدیر محترم سایت خاورستان سلام علیکم احتراما در پاسخ مواردی که در روزهای اخیر علیه اینجانب و همسرم در آن سایت درج شده ، به اختصار نکاتی را یاد آور می شوم. مقتضی است وفق قانون مطبوعات ، نسبت به درج آن اقدام فرمایید.

 

1- به نظر می رسد موج فراگیر و مردمی جایگاه اصلاح طلبان و کاندیدای مورد حمایت آن در بیرجند ، زودتر از موعد معهود ، دامن برادران اصولگرایمان را در سایت خاورستان گرفته و اسباب دلواپسی و نگرانی شان را فراهم ساخته است به گونه ای که با کنار هم چیدن اکاذیبی به گمان خود خواسته اند اذهان همشهریان فرهیخته و آگاهمان را برآشوبند لیکن به یاری خدا و اهتمام مردم عزیز ، به یقین در آزمون بزرگ 7 اسفند ، حضور پرشور زنان و مردان و جوانان و کهنسالان، برخلاف گمانه زنی ها و شبهه افکنی هایی از این دست، همگان را شگفت زده خواهد کرد.

 

2- نمایش و تبدیل نقاط قوت کاندیدا به ضد آن ، یکی از شگردهای نخ نمایی است که امروزه در افکار آگاه مردم ستمکشیده و محروم این خطه ، رنگ باخته است . امروز کمتر فرد خردمند و منصفی پیدا می شود که نقش لابی گری و ارتباطات نزدیک با هریک از عناصر ارشد دولت را درامر اطلاع رسانی ها ، انتقال سریع و عمیق واقعیت ها و مشکلات و پیگیری اقدامات اجرایی در سطح وزیران و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور انکار نماید و قطعا این امتیاز برای این منطقه ی مهجور ، امتیازی بزرگ خواهد بود و جو سازی هایی مشابه این ، به غفلت مردم عزیز از این نکته نخواهد انجامید .

 

3- برخلاف مندرجات سایت خاورستان، اینجانب در این دوره به پشتوانه ی همسرم نیامده ام . کمی برگشت به عقب ، نشان می دهد که حقیر در انتخابات مجلس هشتم ، زمانی که ایشان هیچ مسیولیت مهم دولتی نداشته نیز کاندیدا بوده ام و فعالیت های اجرایی ،سیاسی و فرهنگی ام ، نه از سال 94 بلکه از سال 59 آغاز شده است. در خصوص انتخابات مجلس هشتم نیز به یاد آقایان می آورم که تنها با 4 روز تبلیغات ، موفق به کسب حدود 20 هزار از آرای مردم مهربان این خطه گردیدم.

 

4- در خصوص تعریض خانم مولاوردی به دولت دایر بر سهم ناچیز زنان در دولت ، مشکل شما آن است که سطح انتقادپذیری دکتر روحانی و دولتش را به سطح تحمل جناب آقای احمدی نژاد فرو کاسته اید . نقد و اعتراض ، در جهان بینی دکتر روحانی ، مساوی با براندازی تلقی نمی شود و دیدید که او چگونه با سماحت و خویشتنداری با مخالفانش در قضیه توافق هسته ای برخورد کرد و هرگز حکم به ارتداد آن مخالفان نداد.

 

5- مولاوردی برخلاف اکاذیب خانم آلیا نماینده فعلی مجلس که درجای خود قابل پیگیرد است ، هرگز مشکلی در جریان تحقیق و تفحص مجلس اصولگرا از مرکز مشارکت امور زنان به ریاست خانم شجاعی نداشته و هرگز ملزم به بازخریدی نشده است . هنگامی که احمدی نژاد آمد از راننده و آبدارچی مرکز مشارکت امورزنان تا بالاترین مقام های مرکز از مسیولیت های خود برکنار و ایشان نیز به عنوان کارمند ساده در اختیار کتابخانه قرار گرفت و به دلیل بی فایده دیدن ادامه آن وضع ، با تمایل شخصی خودش بازخرید گردید و پس از خروج از دولت ، به حرفه ی سردفتری روی آورد.

 

6- اگر مولاوردی فمینیست و فتنه گر بود در سال 1393 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ، که عالی ترین سازمان برنامه ریزی فرهنگی کشور تحت نظر رهبری است منصوب نمی شد .

 

7- عدالت جنسیتی ، نه به معنای یکسان بودن زن و مرد در نفقه دادن! ، که به معنای برابری فرصت های زن و مرد در امور اشتغال و کسب مسیولیت های سیاسی است . اندکی مطالعه ، معادل واژگان مزبور را آشکار می کند.

 

8- مدعی شده اید اینجانب قصد انتقال حوزه انتخاباتی خود از بیرجند به تهران را دارم و این گمانه را رد یا تایید نکرده ام . مساله انتقال حقیر به حوزه ای دیگر ، کذب محض و فرض محال است و چند بار در گروه های تلگرامی که دوستان شما هم در آن حضور فعال دارند از قول اینجانب تکذیب شده است. به فرض محال هم اگر چنین رویایی رخ دهد ، قطعا اصلاح طلبان استان از دوست موردنظر شما حمایت نخواهند کرد .

 

9- تذکر برادرانه و دوستانه می دهم بیایید در فضایی سالم و به دور از تخریب ، کمک کنیم تا مردم به انتخاب واقعی خود دست یابند. گمان نکنید به روال پیشین از مصونیت آهنین رسانه ای برخوردارید . هرگونه اظهار کذب و خلاف واقع گویی سایت خاورستان، با سکوت ما مواجه نخواهد بود و با آرامش کامل از طرق حقوقی پیگیری خواهد شد . تعطیلی اخیر نشریه ی همفکرتان “یالثارات” را که به یاد دارید . حیف است بخش تندرو اصولگرایان شهرمان از تجدید خاطرات شیرین با نشریه ای که تا آخرین لحظه، حامی تفکر رییس جمهور محترم قبلی بوده ، محروم گردند .

 

10 – اینجانب به دور از هرگونه دعوای حزبی و تعصبات جناحی و با رویکردی معتدل ، به توسعه ی فراگیر اقتصادی ، اجتماعی، فرهنگی استان محروممان به عنوان اولویت نخست کار یک نماینده ی مردمی می اندیشم و بر این باورم که همه ی انسان های متعهد و متخصص استان ، فارغ از هر گرایش سیاسی باید در تعمیق و تسریع توسعه استان همیاری کنند و شبانه روزی بکوشند . برای خود و همه ی دست اندرکاران محترم سایت خبری خاورستان ، تقوای الهی و اخلاق محوری در همه ی افعال و اقوال آرزومندم.

 

پایگاه خبری ـ تحلیلی سمعک در این موارد نظر سید مرتضی موسوی نژاد جویا شد. وی نیز در پاسخ گفت:

 

«سه روز به آقای آیتی فرصت تکذیب خواهم داد، وگرنه پاسخی را برای این ادعاها آماده خواهم کرد.»


94/12/4::: 4:28 ع
نظر()
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ اپوزیسیون =یعنی چه