سفارش تبلیغ
صبا ویژن
این تویی که اغیار را ازدل های دوستانت زدودی تا آن که جز تو را دوست نداشتند ...آن که تو را از دست داد، چه به دست آورد ؟ و آن که تو را یافت، چه از دست داد ؟ آن که جز تو را به عنوان عوض پذیرفت، زیان کرد . [امام حسین علیه السلام ـ در دعایش ـ]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :13
بازدید دیروز :17
کل بازدید :147203
تعداد کل یاداشته ها : 144
103/2/5
6:55 ص

اآیتیتاریخ انتشار: 1394/12/02 - 13:57آیتی

سلسله مطالب بررسی مناظره حمید آیتی و حجت الاسلام عبادی:لب

حمید آیتی:موضع من نسبت به فتنه موضع علی مطهری است/ جواب مقام معظم رهبری به علی مطهری:جرم اینها بزرگ است و اگر امام(ره) بودند شدیدتر برخورد می‌کردند. اگر اینها محاکمه شوند حکمشان خیلی سنگین خواهد بود

 

حمید آیتی: فتنه موضوعی پیچیده است و نمیتوان به این راحتی در مورد آن صحبت کرد. من مواضع علی مطهری را در این بحث شایسته می دانم.ایشان نماینده ایست که تایید صلاحیت شده.

سید مهدی حاجی آبادی: حمید آیتی شب گذشته در مناظره با سیدمحمدباقر عبادی در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، در پاسخ به پرسش مجری مبنی بر موضع گیری صریح و شفاف شما در مورد سران فتنه، پاسخ داد: فتنه موضوعی پیچیده است و نمیتوان به این راحتی در مورد آن صحبت کرد. من مواضع علی مطهری را در این بحث شایسته می دانم.ایشان نماینده ایست که تایید صلاحیت شده.

که با پاسخ جالب آقای عبادی روبه رو شد و وی در جواب گفت: رهبری فرمودند بیایید و حداقل شعارهای ضد انقلاب کف میدان را تکذیب کنید،اما نکردند. کاش می فرمودید بجای مواضع علی مطهری،مواضع مقام معظم رهبری را قبول دارم.

پاسخ عجیب حمید آیتی به خوبی نشان از مشی او در مورد فتنه داشت. موضوعی که رهبر معظم انقلاب آن را خط قرمز انقلاب ذکر کردند و دستور داده بودند که مواضع سیاسیون باید نسبت به فتنه و سران فتنه روشن و صریح باشد.

علی مطهری که حمید آیتی موضع خود را با او منطبق دانسته مدتی قبل خدمت مقام معظم رهبری جهت درخواست رفع حصر از سران فتنه شده بود، که به نقل از خود مطهری ایشان در جواب فرموده اند: « جرم اینها بزرگ است و اگر امام(ره) بودند شدیدتر برخورد می‌کردند. اگر اینها محاکمه شوند حکمشان خیلی سنگین خواهد بود و قطعا شما راضی نخواهید بود.»

علی مطهری در مصاحبه با خبرآنلاین و در رابطه با موضوعی که با رهبری مطرح کرده بود، می گوید: «چند نفر صحبت کردند و مقام رهبری در ارتباط با صحبت آنها مطالبی گفتند. من هم درخواست وقت کردم و دو مطلب را گفتم، یک مطلب فرهنگی و دیگر درباره مسئله حصر خانگی. گفتم از نظر من و بسیاری از افراد، ادامه حصر خانگی آقایان موسوی و کروبی به نفع کشور و انقلاب نیست و ضرورتی ندارد.» مطهری در رابطه با پاسخ رهبری نیز اظهار می کند: ایشان فرمودند: «من قبلا درباره بصیرت صحبت کرده‌ام و این که نباید راه شهدا و راه انقلاب را گم کنیم. جرم اینها بزرگ است و اگر امام(ره) بودند شدیدتر برخورد می‌کردند. اگر اینها محاکمه شوند حکمشان خیلی سنگین خواهد بود و قطعا شما راضی نخواهید بود. ما اکنون به اینها ملاطفت کرده‌ایم.»

اکنون حمید آیتی کاندیدایی که خود را اعتدالگرا و اصلاح طلب خوانده(فارغ از تناقضی که در محتوای شعار نهفته است) دیدگاه خود را صریحا همان دیدگاه علی مطهری ذکر کرده است. موضعی که در تناقض صریح با فرموده ی معظم له در پاسه به علی مطهری است!

اکنون آیا کسی که فتنه را قبول نداشته و دائم بر طبل رفع حصر سران فتنه(که به گفته ی رهبر معظم انقلاب بسیار در مقابلشان مماشات و رافت به خرج دادیم)، می کوبد می تواند شعار رفع فقر و فساد و تبعیض دهد؟ و پیگیر مطالبات معیشتی مردم خواهد بود؟! به گفته ی خودشان با تحریمهای کمرشکن سالهای اخیر علت تنگ شدن معیشت بود.

 مدتی قبل مایکل لدین آمریکایی گفت سران جنبش سبز(فتنه) از داخل ایران به ما پیغام ده صفحه ای دادند برای اعمال تحریم های گسترده بر علیه ایران!

اکنون دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را؟


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ اپوزیسیون =یعنی چه