سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خوشا آن که خود را خوار انگاشت ، و کسبى پاکیزه داشت ، و نهادش را از بدى بپرداخت ، و خوى خود را نیکو ساخت و زیادت مالش را بخشید و زبان را از فزون گویى درکشید ، و شرّ خود را به مردم نرساند و سنّت او را کافى بود ، و خود را به بدعت منسوب نگرداند . [ مى‏گویم بعضى این فقره و آن را که پیش از آن است به رسول خدا ( ص ) نسبت داده‏اند . ] [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :6
بازدید دیروز :14
کل بازدید :147793
تعداد کل یاداشته ها : 144
103/2/25
5:5 ص

امروز اولین دور مناظره انتخاباتی ریاست جمهوری بر گذار شد.

بانگاه به لیست معرفی شده برای رقابت .خیلی راحت می شود فهمید که مناظره یک نمایشی بیش نیست.چون حرفی اگر قالیباف بزند  روحانی با بادیگاردش جاروب نیم سوخته پلاسگورامی زنند به سر ش :آقای رئیسی هم که یک عده چشم خدمتش را در تولیت آستانه نداشتن.وآن بزرگوارراوارد این ماجراکردن. وبقیه که هیچی.


96/2/8::: 11:30 ع
نظر()
  
  

من امروز از تلگرام رهبری خارج شدم


96/2/1::: 7:47 ع
نظر()
  
  

 

چشمروز

روز رستاخیز شاه حسن (روحانی)نزدیک است

دوست و دشمنی به کنار 

دکتر احمدی نژاد تا آخر بماند یا برود  

رای بیاورد یا نه

لااقل یک مناظره روی در رو با شاه حسن دل ما خونک خواهد شد.

 


  
  

چشم

درشب اول سال96آب لوله کشی روستای گازار به مدت بیش از 30 ساعت قطع شد.وهمه ساکنین ومهمانان  نوروزی را گرفتار کرد.عدم کنترل منبع آب وبی توجهی به کار های عمومی گریبان کهنسالان را گرفته بود.مادربزرگی که بادبه خالی عصا زنان خود را به شیر آب شیرین می رساند.وبا نبود حتی آب شیرین مواجه می شود.صحنه های تکراری بود که در اولین  ساعت سال درگوچه های گا زار رقم می خورد.بی کفایتی استاندارخراسان جنوبی شاید جدید باشد امادر روستای ما سابقه چند ساله دارد .بدبین نیستیم به کارهای.واصلااز آسفالت ورودی بعداز دوسال هیج نمی گوییم.ایراد فنی مهندسی آن راهم بی خیال می شویم.وامیدواریم هیج وسیله به دام آن گرفتار نشود.نه می گوییم چند سال از تخریب تابلوهای تصویری شهدای می گذرد آیا وقط نصب مجدد آن نرسیده.یگا نه پرچم روی کنبد مزار شهدا راهم یک خیر تعویض می کند.نه می گوییم چند متر پارچه به نشان خوش آمد گوئی بزنید.اصلا ما حرفی نداریم خون دل........ چون همه ایرادهای با یک عکس گرفتن در صدر سفره اموات خاک پوش می شود.


96/1/12::: 5:41 ع
نظر()
  
  

 

هفته دوم زمستان95 مصادف با اولین خزان یک مادر و یک پدر از دست رفته، مراسمی درقبرستان گازار  بر سر مزار آن دو عزیزبرگزار شد.عده ی زیادی از اقوام و دوستان حضورداشتن.ولی هر چند نفری درفاصله های جدا ازهم در نشیمنگاهی نشسته و شایدسر گرم صحبت خارجی از مجلس .وافرادی هم مشغول ذکر ولی کم توجه به مجلس...پس آن جمله:(حلقه ماتم برسر مزار )برای کجا تعریف می شود.آیا بهتر نبود به جای دور ازهم     دور هم می بودیم.

چشم


95/10/18::: 9:42 ع
نظر()
  
  
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
پیامهای عمومی ارسال شده
+ اپوزیسیون =یعنی چه